Presentació del 10e ShoppOut en roda de premsa

29-09-2017

Avui hem presentat la 10a edició de ShoppOut a la botiga de moda i complements lafundació.

El Shopp Out, una iniciativa de shopping social on conegudes marques comercials destinen un 5% de les vendes a la Fundació Ramon Noguera, arriba la setmana vinent a la 10a edició. Per a celebrar-ho, el Girona FC ha volgut implicar-s’hi i apadrinar l’esdeveniment, que tindrà lloc entre dijous 5 d’octubre i diumenge 8 al polígon Mas Xirgu de Girona. Els assistents al Shopp Out, que oferirà descomptes de fins al 70% en articles de roba, calçat, complements i productes de la llar, participaran en el sorteig d’entrades per a partits del Girona i de material de marxandatge.


Així ho han explicat aquesta tarda, en la presentació de l’esdeveniment, la directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera, Petita Perich, i Pablo Machín i Albert Mateos, l’entrenador i el responsable de l’àrea social del club gironí, respectivament. “Al Girona FC i a la Fundació Ramon Noguera ens uneixen l’esforç, la il·lusió i l’afany de superar reptes”, ha destacat Perich. “Vosaltres teniu tant mèrit com nosaltres”, ha subratllat per la seva banda Machín. L’entrenador del Girona FC ha animat els ciutadans a visitar el Shopp Out “perquè, rara vegada, les nostres compres tenen destinat un tant per cent a una causa tan bona”.

L’acte també ha comptat amb la presència de Glòria Plana, regidora de l’Àrea de Promoció Econòmica i tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Girona, institució que dóna suport al Shopp Out des dels seus inicis, i amb Albert Esteve, de l’empresa Sita Murt, com a representant de la quarantena de marques que vendran els seus productes al Shopp Out. Precisament Sita Murt, igual que Textura, és una de les marques que des del principi va donar suport a aquesta iniciativa d’economia social. Esteve ha explicat que, en aquesta edició, cinc noves marques han decidit formar part de la iniciativa.
Entre les novetats del 10è Shopp Out hi ha els espais específics per als més petits, on s’organitzaran activitats infantils al llarg de tots quatre dies. I és que la voluntat de la Fundació Ramon Noguera és que, cada vegada més, el Shopp Out pugui ser una experiència familiar i d’oci per a persones de totes les edats, que combini la compra social amb gaudir d’una jornada agradable.
En aquesta línia, l’esdeveniment comptarà de nou amb aparcament gratuït, amb una variada oferta de restauració i amb un espai de bar i terrassa renovat gràcies a la col·laboració de l’empresa cervesera San Miguel. Entre els productes que s’hi podran degustar hi ha des de creps fins a aperitius sibarites preparats en un foodtruck, i també aliments per a persones intolerants al gluten. No hi faltaran les actuacions musicals en directe, especialment durant el cap de setmana. En aquest enllaç es pot consultar l’agenda d’activitats infantils i de concerts per a tots els públics, que també inclou l’emissió en directe d’un programa de ràdio i un vermut amb música i ball al ritme de swing.

Wifi gratuïta i promocions que ja han començat
A més, i per primera vegada, l’organització posarà a disposició dels visitants una xarxa Wifi gratuïta. Tots aquells que s’hi connectin durant el seu pas pel Shopp Out entraran en el sorteig d’una estada en bungalow al càmping Bassegoda Park i d’una nit estrellada a l’Observatori Astronòmic d’Albanyà. A banda d’aquesta iniciativa i dels sorteigs de productes i entrades del Girona FC, la Fundació Ramon Noguera ja ha posat en marxa altres promocions de vals per adquirir productes de les marques presents al Shopp Out.
El nombre de visitants es multiplica per deu en dos anys
Les xifres del Shopp Out han crescut substancialment des que, l’estiu del 2013, se’n va posar en marxa la primera edició. En aquell moment 4.000 visitants van passar per un espai de 300 metres quadrats on hi havia productes de tres marques. L’èxit de la iniciativa va animar els organitzadors a celebrar-la dues vegades cada any i des de la 6a edició (la tardor del 2015) la xifra de visitants s’ha estabilitzat en unes 40.000 persones. El número de marques ha crescut fins a mantenir-se en una quarantena i l’espai disponible ha acabat sent de 4.500 metres quadrats.
Però, més enllà de les xifres, aquest esdeveniment semestral és una manera d’acostar l’entitat a la societat gironina. La fundació fa 50 anys que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i dels infants amb trastorns del desenvolupament al Gironès. Amb tot, segons les enquestes dutes a terme al Shopp Out, el 2013 només un 15% dels visitants coneixien a què es dedica l’entitat, percentatge que ara ja arriba al 75%.

Entrades relacionades: