Treballa amb nosaltres

Si estàs interessat a participar en els processos selectius del Grup Fundació Ramon Noguera, omple el formulari següent i adjunta el teu currículum vitae. Si el teu perfil es l'adient per alguna de les places vacants, ens posarem en contacte amb tu

Ofertes de feina

Monitor/a de pisos

#28

A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!

Ara ampliem l'equip d'atenció directa per treballar al servei de llars per a persones amb discapacitat intel·lectual (GIRONA) - Horari de tardes + 1-2 caps de setmana al mes.

Les teves tasques seran:

- Dur a terme les activitats del pla de suport individual, mantenint l'objectiu de potenciar el benestar, la autonomia i la millora de qualitat de vida de cada un dels usuaris assignats.
- Supervisar i acompanyar en les diferents tasques de la vida diària de l'usuari/ària amb discapacitat intel·lectual (vestimenta, alimentació, oci, activitats, sortides,...).
- Participació en els programes de tractament establerts per l'equip tècnic de l'àrea psicològica, social i de salut.
- Fer d'agent interlocutor entre l'usuari i la societat amb l'objectiu de potenciar la màxima integració de l'usuari.
- Vetllar per la seguretat de cada un dels usuaris.
- Responsable de complimentar i llegir els registres diaris obligatoris.

Requisits mínims:

- Imprescindible titulació de cicle formatiu de l'àmbit social.
- Imprescindible tenir carnet de conduir.
- Residir a la província de Girona.

Idiomes requerits:

- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe

Horari:

- Tardes i caps de setmana segons calendari.

 

Valorem persones amb experiència en el sector, però no és requisit imprescindible. Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!

 

 

Personal atenció directa (corretorns) - RESIDÈNCIES

#33

A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!

Busquem persones amb vocació i sensibilitat en l'àmbit social i amb el propòsit de sentir-se realitzades recolzant les persones amb discapacitat intel·lectual. Com a auxiliar tècnic/a educatiu treballaràs acompanyant els usuaris/es en les Activitats de la Vida Diària.

Les teves tasques inclouen:

- Fer suport assistencial (higienes, dutxes, vestimenta, mobilitzacions, etc.).
- Participar a les activitats educatives i de lleure.

Requisits mínims:

- Imprescindible disposar de carnet de conduir pel trasllat dels usuaris/es.

Idiomes requerits:

- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe

Horari:

- Matins de 8 a 15 o tardes de 15 a 22h

- Caps de setmana: de 9h a 21h o de 8h a 20h. (rotatius)

No és imprescindible comptar amb experiència prèvia, nosaltres et formem, només has d'aportar motivació i ganes d'aprendre!
Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!

Tècnic àrea activitat física i esport

#34

A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!

Busquem un/a  tècnic per l'àrea d'activitat física i esport per a realitzar les següents funcions:

- Planificar i dur a terme amb la màxima qualitat, efectivitat i agilitat de servei, les activitats relacionades amb l'activitat física i esport de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual. En el desenvolupament de les seves funcions tindrà en compte les prioritats, els procediments i protocols establerts per l'organització i el seu superior jeràrquic i/o funcional. S'assegurarà de garantir la màxima satisfacció dels usuaris i una resposta adequada a les seves necessitats particulars, farà arribar als seus superiors totes aquelles propostes que puguin permetre l'optimització, la rendibilitat i la millora contínua dels processos relacionats, directa o indirectament, amb la seva àrea d'actuació i actuarà amb esperit de servei, cap als usuaris i equip de treball.
- D'acord amb els procediments i/o protocols establerts pel Grup Fundació Ramón Noguera, el Departament de Benestar Social, la normativa vigent, el corresponent codi ètic i les pautes marcades pel seu superior jeràrquic, dur a terme el Programa d'activitat física de l'Àrea de Salut del Servei de teràpia ocupacional de la fundació Montilivi, del Centre d'Atenció Especialitzada (CAE) i dels serveis residencials seguint els procediments establerts, gestionant les incidències que puguin sorgir i actuant segons els principis d'actuació establerts per la normativa vigent.
- Elaboració, seguiment i avaluació dels objectius del Pla d'acció Individual de la seva àrea i dels usuaris dels diferents serveis.
- Organitzar, planificar i dur a terme les activitats i els grups del programa d'activitat física del l'àrea de Salut de residències i CAE.
- Avaluació de l'eficàcia de les diferents activitats segons els perfils dels usuaris i dels objectius definits per cada un.
- Coordinació amb l'equip tècnic per a l'organització dels grups del Programa d'activitat física.
- Responsable d'organitzar les tasques dels voluntaris o practicants assignats al seu grup.
- Coordinar l'organització d'activitats d'esport del programa de lleure i esport de la Fundació Ramon Noguera.

Requisits mínims:

- Titulació de Grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport.
- Tenir carnet de conduir - B1.
- Experiència mínima d'un any en un lloc de feina similar.

Idiomes requerits:

- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe.
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe.

Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!

Auxiliar administratiu/iva

#37

A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!

Busquem un/a auxiliar administratiu/iva que realitzarà, amb la màxima qualitat, efectivitat i agilitat de servei, les funcions previstes en el seu lloc de treball.

Les seves tasques seran:

- Registrar, classificar i arxivar documents i correspondència.
- Redactar tot tipus de documentació segons les instruccions del Responsable d'Administració.
- Atendre visites i trucades telefòniques.
- Realitzar treballs d'inventari.
- Comprovar i mecanitzar dades.
- Realitzar operacions de càlcul.
- Utilitzar els diferents equips d'oficina d'acord amb les seves aplicacions.

Requisits mínims:

- Formació: CFGM en Gestió Administrativa.
- Carnet de conduir B.
- Certificat de discapacitat.
- Domini hàbil de pack Office.
- Parlar en públic.

Idiomes requerits:

- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe

Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!      

 

 

T'informem sense compromís

Dona'ns les teves dades i et truquem o et respondrem via email

Vull rebre comunicacions mitjançant el correu electrònic indicat al formulari
Imagen de seguimiento