A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!
Ampliem l'equip i busquem un/a oficial de jardineria per realitzar les següents funcions:
+ Executar les activitats definides a la Instrucció de Servei; desbrossar, podar amb i sense alçada, tallar gespa, segar, neteja d'espais exteriors, entre d'altres.
+ Desplaçament de la brigada a la zona de treball assignada.
+ Distribució als membres de la brigada de les tasques a realitzar, seguint les instruccions de la odres de treball.
+ Gestionar les petites incidències que puguin sorgir.
+ Fer signar els albarans diaris als clients que ho requereixin.
+ Col·laboració en la formació de noves incorporacions a la brigada de treball; com utilitzar la maquinària, interpretació de les ordres de treball.
+ Tenir cura i fer us de les instruccions per a l'ús de les eines, vehicles maquinàries que utilitzi per a cada servei. Aplicar productes fitosanitaris en cas de necessitat.
Requisits mínims:
Imprescindible:
- Coneixements tècnics de jardineria (malalties, identificació de plantes, etc).
- Carnet de conduir B1.
- Tenir certificat de discapacitat.
- Residir a la província de Girona.
- Cicle Formatiu de Grau Superior - Tècnic Superior en Gestió Forestal i del Medi Natural.
- Residència a la província de Girona.
Valorable:
- Experiència en el sector forestal.
- Cicle Formatiu de Grau Mig de tècnic en Jardineria i Floristeria.
- Experiència prèvia en coordinació d'equips.
- Coneixement en ofimàtica, SAP, Excel.
Idiomes requerits:
- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe
Horari:
- De dilluns a divendres de 7.45h a 15h.
Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!
A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!
Ara ampliem l'equip d'atenció directa per treballar al servei de llars per a persones amb discapacitat intel·lectual (GIRONA) - Horari de tardes + 1-2 caps de setmana al mes.
Les teves tasques seran:
- Dur a terme les activitats del pla de suport individual, mantenint l'objectiu de potenciar el benestar, la autonomia i la millora de qualitat de vida de cada un dels usuaris assignats.
- Supervisar i acompanyar en les diferents tasques de la vida diària de l'usuari/ària amb discapacitat intel·lectual (vestimenta, alimentació, oci, activitats, sortides,...).
- Participació en els programes de tractament establerts per l'equip tècnic de l'àrea psicològica, social i de salut.
- Fer d'agent interlocutor entre l'usuari i la societat amb l'objectiu de potenciar la màxima integració de l'usuari.
- Vetllar per la seguretat de cada un dels usuaris.
- Responsable de complimentar i llegir els registres diaris obligatoris.
Requisits mínims:
- Imprescindible titulació de cicle formatiu de l'àmbit social.
- Imprescindible tenir carnet de conduir.
- Residir a la província de Girona.
Idiomes requerits:
- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe
Horari:
- Tardes i caps de setmana segons calendari.
Valorem persones amb experiència en el sector, però no és requisit imprescindible. Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!
A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!
Busquem persones amb vocació i sensibilitat en l'àmbit social i amb el propòsit de sentir-se realitzades recolzant les persones amb discapacitat intel·lectual. Com a auxiliar tècnic/a educatiu treballaràs acompanyant els usuaris/es en les Activitats de la Vida Diària.
Les teves tasques inclouen:
- Fer suport assistencial (higienes, dutxes, vestimenta, mobilitzacions, etc.).
- Participar a les activitats educatives i de lleure.
Requisits mínims:
- Imprescindible disposar de carnet de conduir pel trasllat dels usuaris/es.
Idiomes requerits:
- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe
Horari:
- Matins de 8 a 15 o tardes de 15 a 22h
- Caps de setmana: de 9h a 21h o de 8h a 20h. (rotatius)
No és imprescindible comptar amb experiència prèvia, nosaltres et formem, només has d'aportar motivació i ganes d'aprendre!
Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!
A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!
Busquem un/a cambrer/a resident a la zona de Girona que tingui empenta i desenvolupi amb la màxima qualitat, efectivitat i agilitat de servei, les funcions previstes en el seu lloc de treball.
Les seves tasques seran:
- Atenció als clients.
- Gestió i organització de les reserves.
- Organització dels esdeveniments.
- Gestió de caixa, cobraments, tancaments.
- Manteniment de les instal·lacions en bones condicions.
- Formació, motivació i implicació del l'equip de treball.
- Garantia de qualitat, higiene i salubritat dels aliments.
El seu objectiu serà el de garantir un servei impecable al client, d'acord a la política i procediments establerts.
Es requereix disponibilitat horària.
Requisits mínims:
- Experiència mínima d'un any desenvolupant funcions similars.
- Carnet de conduir B.
- Imprescindible tenir tramitat el Certificat de Risc d'Exclusió Social.
- Capacitat d'organització, iniciativa i autonomia.
- Parlar en públic.
Horari:
De dilluns a divendres.
Disponibilitat caps de setmana.
Idiomes requerits:
- Català: Nivell Nadiu o Bilingüe
- Castellà: Nivell Nadiu o Bilingüe
Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!
La persona seleccionada realitzarà amb la màxima qualitat, efectivitat i agilitat de servei, les funcions previstes en el seu lloc de treball. En el desenvolupament de les seves funcions: tindrà en compte les prioritats, els procediments i protocols establerts per l'organització i el seu superior jeràrquic i/o funcional; s'assegurarà de garantir la màxima satisfacció dels usuaris del Centre de Desenvolupament i Atenció Precoç (CDIAP), de donar una resposta adequada a les seves necessitats particulars i potenciar al màxim totes les capacitats de l’infant per millorar el seu grau de competència en el seu entorn (família, escola, Escola bressol, etc), així com la coordinació amb els diferents recursos de la zona. Farà arribar als seus superiors totes aquelles propostes que puguin permetre l'optimització, la rendibilitat i la millora contínua dels processos relacionats, directa o indirectament, amb la seva àrea d'actuació; actuarà amb esperit de servei.
Es desenvoluparan les següents funcions:
En relació a l’Infant:
- Realització de la impressió diagnòstica pel que fa referència al desenvolupament dels processos cognitius, llenguatge, motricitat, personalitat, tenint en compte l’entrevista diagnòstica (anamnesi) amb la família, l’observació de la conducta de l’Infant i la realització de proves estandarditzades.
- Avaluar el desenvolupament del llenguatge i la comunicació en els infants, identificant possibles dificultats, trastorns de la parla o del llenguatge.
- Executar les sessions d’atenció terapèutica en logopèdia personalitzats per abordar les necessitats específiques de cada infant, potenciant al màxim les capacitats per millorar el seu grau de competència en el seu entorn.
- Elaborar programa individual d’intervenció: objectius, avaluació i seguiment dels mateixos, i revisar-los en el període programat.
- Seguiment i avaluació periòdica de l’evolució de l’Infant. Aquest seguiment comporta un treball d’intercanvi i supervisió amb els terapeutes.
- Realització dels informes assistencials i els d’ epícrisi.
- Mantenir entrevistes periòdiques amb els serveis educatius, sanitaris, socials per tal d’intercanviar impressions i elaborar conjuntament les formes d’actuació de cara a modificar o instaurar determinats hàbits familiars.
En relació a la Família:
- Si s’escau realitzaran l’entrevista diagnòstica (anamnesi). Participar en el procés diagnòstic, realitzant les valoracions de l’infant, dins la seva especialitat, si s’escau.
- Si s’escau atendrà els motius de consulta, la situació problemàtica, el desenvolupament fins el moment actual.
- Si s’escau, participarà en les entrevistes de devolució.
- Mantenir entrevistes periòdiques amb l’objectiu d’orientar aspectes evolutius de l’Infant en totes les àrees del desenvolupament.
- Assessorament amb l’assistència a les sessions de treball amb l’Infant, sempre que es cregui oportú.
- Informar les famílies de l’evolució del seu fill/a.
En relació a l’Equip multidisciplinari:
- Formen part l’equip de treball interdisciplinari.
- Aportació del diagnòstic clínic a partir de les dades mèdiques i col·laborar en el diagnòstic funcional i etiològic.
- Col·laborar en el pla terapèutic i la impressió de treball respecte a l’Infant.
- Realitzar sessions clíniques.
- Coordinació i seguiment de casos.
- Reunions específiques amb els terapeutes.
En relació als recursos de la zona:
- Establir contacte amb el /la pediatra/e de l’Infant i informar-lo.
- Establir contacte amb els serveis sanitaris i hospitals.
- En determinats casos informar a l’escola Bressol de patologies que poden generar una atenció específica o una adaptació del material.
- Seguiment dels infants amb risc biològic i/o neurològic.
- Participar en les funcions de detecció, sensibilització, formació-docència i investigació.
- Participació en els programes de coordinació territorial interdepartamental
En relació al seu nivell global de responsabilitat:
- Elaborar material específic en l’àmbit de la seva competència, si es requereix.
- Vetllar per la protecció de dades i confidencialitat.
- Comunicar al Director. Tècnic les possibles no conformitats detectades en el servei, col·laborar en la proposta i execució d’accions de millora.
- Complir amb el codi deontològic de la seva disciplina.
- Elaborar, integrar i coordinar totes les activitats de la seva àrea d’actuació, seguint les polítiques i protocols del Grup Fundació Ramón Noguera, garantint la qualitat de servei a l’usuari i la minimització de les incidències.
- Assegurar l’optima gestió de la seva àrea d’actuació, tenint en compte les prioritats i seguint els procediments i protocols establerts pel seu superior jeràrquic.
- Atendre i donar assessorament amb la màxima qualitat i agilitat, les visites i trucades (internes i/o externes) relatives als serveis que s’ofereixen en la seva àrea. Així com, gestionar les activitats administratives que se’n deriven, vetllant per un correcte funcionament de la seva àrea d’actuació.
- Recepció i gestió de les queixes que puguin sorgir en la seva àrea d’actuació.
- Gestió dels processos administratius i de la documentació associada a la seva àrea d’actuació.
- Eliminar i triturar tota aquella documentació confidencial obsoleta d’acord amb el compliment dels períodes legals que marca la legislació.
- Dissenyar, redactar, traduir i revisar comunicats i/o documentació diversa.
- Mantenir els registres, generar llistats i/o estadístiques de les dades del seu àmbit d’actuació.
- Mantenir informat al seu superior jeràrquic sobre les incidències més problemàtiques o que requereixin seguir procediments especials.
- Donar suport administratiu en l’elaboració dels informes anuals del Servei
Requisits mínims:
- Imprescindible estar col·legiat com a logopeda i valorable disposar del màster en atenció precoç.
- Imprescindible tenir una experiència professional mínima de 2 anys en atenció precoç.
Idiomes requerits:
- Català: Nivell nadiu o bilingüe.
- Castellà: Nivell nadiu o bilingüe.
Horari:
- Dilluns de 15h a 19h.
- Dimarts de 8h a 14h.
- Divedres alterns: de 14h a 19h o de 8h a 13h i de 14h a 19h.
Jornada parcial i salari segons conveni.
Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!
El terapeuta ocupacional en un CDIAP té com a objectiu promoure el desenvolupament global de l'infant mitjançant la millora de les seves habilitats motrius, sensorials, cognitives i d’autonomia en les activitats de la vida diària, així com oferir suport a les famílies i altres professionals implicats en l’atenció a l’infant.
La persona seleccionada desenvoluparà les següents funcions:
1. Valoració i diagnòstic funcional:
- Avaluació del desenvolupament psicomotor, sensorial i funcional de l’infant.
- Identificació de dificultats en la motricitat fina i gruixuda, coordinació i integració sensorial.
- Valoració de les dificultats en l’autonomia de l’infant en les activitats quotidianes.
2. Intervenció terapèutica:
- Disseny i implementació de programes d’intervenció individualitzats.
- Treball per a la millora de la motricitat, habilitats d’autonomia i regulació sensorial i conductual.
- Ús d’estratègies i adaptacions per facilitar la participació de l’infant en el seu entorn natural (llar, escola, comunitat).
3. Assessorament i suport familiar:
- Orientació a les famílies per afavorir el desenvolupament de l’infant.
- Proporcionar estratègies per facilitar l’autonomia i la integració en les activitats diàries.
4. Coordinació interdisciplinària:
- Treball en equip amb altres professionals del CDIAP (logopedes, fisioterapeutes, psicòlegs, neuropediatres, etc.).
- Coordinació amb escoles, serveis socials i sanitaris per assegurar un abordatge integral.
5. Adaptació de materials i entorns:
- Recomanació d’adaptacions i suports tècnics per facilitar la participació de l’infant en el seu dia a dia.
- Propostes de modificacions en l’entorn escolar i domiciliari.
Requisits:
- Grau en Teràpia Ocupacional.
- Experiència prèvia en treball amb infants.
S'ofereix:
- Jornada parcial
Horari:
- Dimarts de 14h a 19h
- Divendres alterns: De 14h a 19h o bé de 10h a 13h i de 14h a 19h.
A la Fundació Ramon Noguera tenim una visió; contribuir de forma diària a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
En vols formar part? Vine a treballar amb nosaltres!
La persona seleccionada desenvoluparà les següents funcions:
- Organitzar, planificar i dur a terme les activitats i els grups del Programa de teràpia ocupacional del Servei de Teràpia Ocupacional.
- Coordinació amb l’equip tècnic per a l'organització dels grups del Programa de teràpia ocupacional.
- Executar les accions definides per l’equip interdisciplinari vinculades a la Planificació Centrada en la Persona.
- Desenvolupar i implementar plans de tractament individualitzats per a persones amb discapacitat intel·lectual.
- Realitzar avaluacions funcionals per identificar les necessitats i capacitats dels usuaris.
- Utilitzar activitats terapèutiques per millorar les habilitats motores, cognitives i socials dels usuaris.
- Implementar programes d'estimulació cognitiva utilitzant NTICs, com ara aplicacions mòbils, jocs interactius i software especialitzat (Neuron Up, GNPT).
- Utilitzar tecnologies innovadores per a la rehabilitació i estimulació cognitiva, com ara realitat virtual i augmentada.
- Elaboració, seguiment i avaluació dels objectius de la seva àrea i dels usuaris dels diferents serveis.
- Participar en la identificació d’objectius del pla de vida de les persones usuàries i necessitats de suport, seguiment del mateix, gestió i/o provisió de suports, seguiment de la provisió dels suports i avaluació dels objectius.
- Complimentar i llegir els registres diaris obligatoris al programa AEGERUS,
Requisits:
- Grau en Teràpia Ocupacional.
- Experiència prèvia treballant amb persones amb discapacitat intel·lectual.
- Coneixements en tècniques d'intervenció terapèutica i en l'ús de NTICs per a l'estimulació cognitiva.
- Capacitat per treballar en equip i comunicar-se eficaçment.
- Empatia, paciència i habilitats per a la resolució de problemes.
- Familiaritat amb tecnologies innovadores com la realitat virtual i augmentada.
Condicions:
- Jornada completa de dilluns a divendres de 08.45h a 17.15h.
- Contracte indefinit.
Dona'ns les teves dades i et truquem o et respondrem via email