Persona amb certificat de discapacitat
FUNCIONS:
En dependència del Coordinador de la secció de neteja, es responsabilitzarà de mantenir en perfecte estat i neteja de les zones dels diferents clients assignats, seguint els procediments fixats per l'Organització i vetllant en tot moment per oferir un ambient higiènicament segur i agradable seguint els protocols establerts i d'acord amb la normativa. Preparar el material i les eines de neteja per a iniciar l'activitat i avisar al seu superior jeràrquic en cas que hi detecti incidències; neteja, custòdia i cura del material, eines i utillatges propis del lloc de treball, Omplir les dades corresponents a la seva feina (partes de treball, controls de qualitat, per ex.) que li demani el seu superior
HORARIS:
Cerquem una persona que tingui disponibilitat horària tant per treballar en horàri de matins, tardes i/o caps de setmana, jornades intensives.
ALTRES:
- Imprescindible tenir certificat de discapacitat, igual o superior al 33%.
- Es valorarà tenir carnet de conduïr B1, tot i que no és requisit indispensable.
FUNCIONS:
Dur a terme les activitats programades seguint el programa general establert, el procediment de la Planificació Centrada en la Persona (PCP) amb l’objectiu de potenciar el benestar, l’autonomia i la millora de qualitat de vida de cada usuari. Dins les funcions s'inclouen també les tasques assitencials i transport dels usuaris a les diferents activitats planificades
HORARIS:
Imprescindible disponibilitat per treballar en horàri de nits, tardes i caps de setmana/festius.
EXPERIÈNCIA:
Tot i que no és requisit indispensable, es valorarà positivament haver treballat duent a terme tasques relacionades amb l'atenció directa a persones amb discapacitat.
ALTRES:
- Imprescindible tenir carnet de conduir B1
Persona amb certificat de discapacitat
FUNCIONS:
En dependència del coordinador de jardineria, es responsabilitzarà de mantenir en perfecte estat i neteja de les zones verdes dels diferents clients assignats, seguint els procediments fixats per l’organització i vetllant en tot moment per oferir un ambient higiènicament segur i agradable. Fer els treballs d’adequació dels jardins i arbrat, manteniment de les zones verdes assignades, seguint els protocols establerts i d’acord amb la normativa. Les seves tasques inclouen preparar el material i les eines de jardineria per a iniciar l’activitat i avisar al seu superior jeràrquic en cas que hi detecti incidències; neteja, custòdia i cura de la maquinària, el material, eines i utillatges propis del lloc de treball, omplir les dades corresponents a la seva feina (partes de treball, controls de qualitat, per ex.) que li demani el seu superior.
ALTRES:
- Imprescindible tenir certificat de discapacitat, igual o superior al 33%.
- Es valorarà tenir carnet de conduïr B1
- Es valorarà experiència en Jardineria
FUNCIONS
Les funcions de la figura d'infermer/a són:
- Dur a terme el seguiment de la Planificació Centrada en la Persona (PCP): identificació d’objectius de vida i necessitats de suport, gestió i/o provisió de suports, seguiment de la provisió dels suports.
- Fer les cures i atencions pròpies de la seva disciplina: atendre urgències menors, controls de la funció respiratòria, controls posturals, prevenció d’úlceres i fer seguiment de prescripcions mèdiques.
- Preparar, administrar i registrar segons necessitat la medicació dels usuaris que té assignat seguint les indicacions de l’equip mèdic.
- Omplir i llegir els registres diaris obligatoris, així com fer el manteniment i control dels registres: higiene, medicació, crisis., etc.
- Control dels estocs de medicaments i fer les comandes necessàries.
- Administrar la medicació prescrita pel metge i fer els corresponents registres.
TITULACIÓ
- Imprescindible tenir la titulació de Grau o Diplomatura en Infermeria.
HORARIS
- De dilluns a divendres de 8 a 15h i dues tardes setmanals de fins les 18h
En dependència del Responsable de Recursos Humans, la persona seleccionada s’ocuparà de coordinar totes les activitats definides al pla de prevenció de riscos laborals. Implica:
- Planificar i impartir les formacions sobre els riscos de cada lloc de treball.
- Plans d’emergència: definir, planificar i gestionar els simulacres periòdics als diferents centres de treball, estipulant les mesures correctores que pertoquin per a garantir una correcta actuació en cas d’emergència.
- Vigilància de la salut: planificar i coordinar les revisions mèdiques inicials i anuals, fer seguiment corresponent seguint les descripcions dels llocs de treball i les seves avaluacions.
- Coordinació empresarial: Control i reclamació documental oportuna als proveïdors, així com també, gestió documental de les diferents plataformes de coordinació empresarial dels diferents clients.
- Accidents laborals: Gestió del protocol establert en cas de incident o accident laboral.
- Assessorar i proposar mesures de control i reducció dels riscos, segons l’avaluació.
Cicle Formatiu en Prevenció de Riscos Laborals, amb experiència mínima d’un any desenvolupant tasques similars. Imprescindible residència a Província de Girona i carnet de conduir.
Jornada complerta i contractació estable.
Garantim màxima confidencialitat (Llei Orgànica 15/1999 de 13 de Desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal)
Els interessats podeu fer arribar les vostres dades indicant la referència: 1366
Dona'ns les teves dades i et truquem o et respondrem via email