Plaça del ShoppOut dissabte al vespre

El 9è Shopp Out tanca amb més de 40.000 visitants, mil més que en l’última edició de maig i amb un dia menys

10-05-2017

La novena edició del Shopp Out, la iniciativa de shopping social organitzada per la Fundació Ramon Noguera, ha tancat portes amb nou rècord de públic. L’han visitat més de 40.000 persones vingudes d’arreu de Catalunya, 1.000 més que el maig de l’any passat. L’afluència ha estat massiva des del primer dia, arribant a puntes com la del dissabte que va rebre 14.000 visitants. Aquesta vegada el Shopp Out ha durant un dia menys (del 4 al 7 de maig) respecte de l’edició anterior i amb aquest nou rècord, segons la directora i gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, “s’ha demostrat que la iniciativa compta amb un públic molt fidel edició rere edició. Els visitants valoren la qualitat dels productes que hi troben, els descomptes dels quals poden gaudir i el valor afegit social de la iniciativa”.

L’objectiu principal del Shopp Out és difondre i donar suport a les tasques i projectes que es porten a terme des de la Fundació. En aquesta edició, i a través de les enquestes, s’ha detectat un increment del 80% en quant al coneixement de la Fundació entre els visitants. En les primeres edicions només un 20% coneixia la tasca de la Fundació. Un cop acabat aquest 9è Shopp Out, l’organització ja treballa en el proper, el de tardor, que es pretén que sigui especial perquè s’arribarà a l’edició número 10.

En aquesta ocasió els visitants han recorregut els més de 4.000 m2 d’exposició i han pogut adquirir productes de moda i complements d’una quarantena de primeres marques amb descomptes de fins el 70%. A més, també han pogut degustar per primera vegada els productes d’Aliments d’Onyar de la Fundació Onyar La Selva i que ara ha passat a formar part de la Fundació Ramon Noguera. Els encarregats de servir-los han estat els usuaris de la Fundació de l’àmbit de l’hostaleria i l’alimentació, que han gestionat el bar central per primera vegada. Els visitants també han pogut gaudir d’una oferta gastronòmica variada en food trucks, de concerts en directe i d’espectacles familiars. De la mateixa manera que en les anteriors edicions, el 5% de totes les vendes fetes al Shopp Out es destinarà a impulsar els projectes socials de la Fundació.

 

Entrades relacionades: