Vés al contingut

Ref. 9730

Logopeda – CDIAP

Dilluns, dimarts i divendres alterns
Jornada parcial

La persona seleccionada realitzarà amb la màxima qualitat, efectivitat i agilitat de servei, les funcions previstes en el seu lloc de treball.  En el desenvolupament de les seves funcions:  tindrà en compte les prioritats,  els procediments i protocols establerts per l’organització i el seu superior jeràrquic i/o funcional; s’assegurarà de garantir la màxima satisfacció dels usuaris del Centre de Desenvolupament i Atenció Precoç (CDIAP),  de donar una resposta adequada a les seves necessitats particulars i potenciar al màxim totes les capacitats de l’infant per millorar el seu grau de competència en el seu entorn (família, escola, Escola bressol, etc), així com la coordinació amb els diferents recursos de la zona. Farà arribar als seus superiors totes aquelles propostes que puguin permetre l’optimització, la rendibilitat i la millora contínua dels processos relacionats, directa o indirectament,  amb la seva àrea d’actuació; actuarà amb esperit de servei.

Es desenvoluparan les  següents funcions:

En relació a l’Infant:

– Realització de la impressió diagnòstica pel que fa referència al desenvolupament dels processos cognitius, llenguatge, motricitat, personalitat, tenint en compte l’entrevista diagnòstica (anamnesi) amb la família, l’observació de la conducta de l’Infant i la realització de proves estandarditzades.
– Avaluar el desenvolupament del llenguatge i la comunicació en els infants, identificant possibles dificultats, trastorns de la parla o del llenguatge.
– Executar les sessions d’atenció terapèutica en logopèdia personalitzats per abordar les necessitats específiques de cada infant, potenciant al màxim les capacitats per millorar el seu grau de competència en el seu entorn.
– Elaborar programa individual d’intervenció: objectius, avaluació i seguiment dels mateixos, i revisar-los en el període programat.
– Seguiment i avaluació periòdica de l’evolució de l’Infant. Aquest seguiment comporta un treball d’intercanvi i supervisió amb els terapeutes.
– Realització dels informes assistencials i els d’ epícrisi.
– Mantenir entrevistes periòdiques amb els serveis educatius, sanitaris, socials per tal d’intercanviar impressions i elaborar conjuntament les formes d’actuació de cara a modificar o instaurar determinats hàbits familiars.

En relació a la Família:

– Si s’escau realitzaran l’entrevista diagnòstica (anamnesi). Participar en el procés diagnòstic, realitzant les valoracions de l’infant, dins la seva especialitat, si s’escau.
– Si s’escau atendrà els motius de consulta, la situació problemàtica, el desenvolupament fins el moment actual.
– Si s’escau, participarà en les entrevistes de devolució.
– Mantenir entrevistes periòdiques amb l’objectiu d’orientar aspectes evolutius de l’Infant en totes les àrees del desenvolupament.
– Assessorament amb l’assistència a les sessions de treball amb l’Infant, sempre que es cregui oportú.
– Informar les famílies de l’evolució del seu fill/a.

En relació a l’Equip multidisciplinari:

– Formen part l’equip de treball interdisciplinari.
– Aportació del diagnòstic clínic a partir de les dades mèdiques i col·laborar en el diagnòstic funcional i etiològic.
– Col·laborar en el pla terapèutic i la impressió de treball respecte a l’Infant.
– Realitzar sessions clíniques.
– Coordinació i seguiment de casos.
– Reunions específiques amb els terapeutes.

En relació als recursos de la zona:

– Establir contacte amb el /la pediatra/e de l’Infant i informar-lo.
– Establir contacte amb els serveis sanitaris i hospitals.
– En determinats casos informar a l’escola Bressol de patologies que poden generar una atenció específica o una adaptació del material.
– Seguiment dels infants amb risc biològic i/o neurològic.
– Participar en les funcions de detecció, sensibilització, formació-docència i investigació.
– Participació en els programes de coordinació territorial interdepartamental

En relació al seu nivell global  de responsabilitat:

– Elaborar material específic en l’àmbit de la seva competència, si es requereix.
– Vetllar per la protecció de dades i confidencialitat.
– Comunicar al Director. Tècnic les possibles no conformitats detectades en el servei, col·laborar en la proposta i execució d’accions de millora.
– Complir amb el codi deontològic de la seva disciplina.
– Elaborar, integrar i coordinar totes les activitats de la seva àrea d’actuació, seguint les polítiques i protocols del Grup  Fundació Ramón Noguera, garantint la qualitat de servei a l’usuari i la minimització de les incidències.
– Assegurar l’optima gestió de la seva àrea d’actuació, tenint en compte les prioritats i seguint els procediments i protocols establerts pel seu superior jeràrquic.
– Atendre i donar assessorament amb la màxima qualitat i agilitat, les visites i trucades (internes i/o externes) relatives als serveis que s’ofereixen en la seva àrea. Així com, gestionar les activitats administratives que se’n deriven, vetllant per un correcte funcionament de la seva àrea d’actuació.
– Recepció i gestió de les queixes que puguin sorgir en la seva àrea d’actuació.
– Gestió dels processos administratius i de la documentació associada a la seva àrea d’actuació.
– Eliminar i triturar tota aquella documentació confidencial obsoleta d’acord amb el compliment dels períodes legals que marca la legislació.
– Dissenyar, redactar, traduir i revisar comunicats i/o documentació diversa.
– Mantenir els registres, generar llistats i/o estadístiques de les dades del seu àmbit d’actuació.
– Mantenir informat al seu superior jeràrquic sobre les incidències més problemàtiques o que requereixin seguir procediments especials.
– Donar suport administratiu en l’elaboració dels informes anuals del Servei

Requisits mínims:

– Imprescindible estar col·legiat com a logopeda i valorable disposar del màster en atenció precoç.
– Imprescindible tenir una experiència professional mínima de 2 anys en atenció precoç.

Idiomes requerits:

– Català: Nivell nadiu o bilingüe.
– Castellà: Nivell nadiu o bilingüe.

Horari:

– Dilluns de 15h a 19h.
– Dimarts de 8h a 14h.
– Divedres alterns: de 14h a 19h o de 8h a 13h i de 14h a 19h.

Jornada parcial i salari segons conveni.

Si tens ganes de formar part de la Fundació, et volem conèixer!

"*" indicates required fields

Accepted file types: pdf, doc, docx, jpg, bmp, png, odt, odp, Max. file size: 10 MB.
Tipus de fitxers acceptats: pdf, doc, docx, jpg, bmp, png, odt, odp. Mida màxima del fitxer: 10 MB.
Tens certificat de discapacitat?
Tens carnet de conduïr?
Data*