Durant aquestes setmanes hem estat treballant per prendre les totes les mesures seguint la normativa dictada pel Govern.
El personal estarà al vostre servei per atendre'-us i informar-vos davant qualsevol dubte.
La nostra prioritat és la salut i la seguretat dels nostres clients i dels nostres treballadors, i és per això que al Rentat de Cotxes hem adoptat totes les mesures i protocols necessaris per garantir-ho a les nostres instal·lacions i en tots els serveis que realitzem.
· Respecteu la distància de seguretat recomanada de mínim 1,5 m
· Es recomana l'ús de mascareta (obligatòria quan no es pugui mantenir la distància de seguretat)
· Es recomana fer els pagaments amb targeta o amb el telèfon mòbil
· El nostre personal us atendrà amb les màximes garanties d'higiene i prevenció: aniran equipats amb els EPI's necessaris.
· El personal respectarà la distància de seguretat recomanada.
· Hem posat gel hidroalcòholic a la vostra disposició a l'entrada de l'establiment per a la higiene de mans.
· Hem intensificat la neteja i desinfecció de les les instal·lacions perquè la salut dels nostres clients i la dels nostres treballadors és prioritària.
· Per als serveis de rentat que inclouen la neteja d'interiors del vehicle, hem introduït processos de desinfecció per tal de garantir la seguretat de treballadors i clients, amb productes higienitzants i desinfectants de màxima qualitat. En aquest cas, hem habilitat l'opció de CITA PRÈVIA per minimitzar l'espera del client i les cues.
· Per als serveis de rentat exterior en el túnel de rentat, el client ha de conduir el cotxe fins l'inici del túnel, seguint les indicacions del personal, i també l'ha de retirar, conduint-lo fins a la zona de treball, en el cas que hagi adquirit un servei de neteja interior.